Välkommen storlek 27


Idag köpte jag ett par apsnygga svarta jeans inne på h&m i storlek 27. Gissa om det kändes bra när låren och rumpan slank ner i dem och knappen dessutom gick att knäppa. Melike! De sitter riktigt tight nu i början men jeans har en tendens att töja sig så snart sitter de som en smeck!

Modifastdieten gav snabba och finfina resultat. Jag höll på i 3 veckor varav 1 vecka på helfart(endast pulver) och två veckor på halvfart (både pulver och mat). Jag gick ner 4 kg och minskade 1 klädstorlek så jag kände mig nöjd redan efter 3 veckor. hade tänkt köra stenhårt i en månad men så kom min födelsedag ivägen men tårta och middagsbjudning och sedan dess har det gått sisådär. Vikten står stilla, jag har inte gått upp ett gram trots en del dåligt matintag de senaste två veckorna. Imorgon blir det lite mer festligheter då jag ska ha födelsedagsfest med alla vänner, men efter det är det slut på onyttigheter. Då ska jag ta tag i modifastandet igen för jag har många påsar kvar och åtminstone 4 kg kvar att gå ner.

Jag har faktiskt tagit "före bilder" och de är riktigt hemska så jag kommer tyvärr inte visa de här i bloggen. Men det är motiverande att ha för sådär vill jag aldrig se ut igen även om det "bara" handlar om 4 kg.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: