3,4 kg på en vecka


Inte helt fel! Visst, jag är medveten om att det är mycket vätskevikt men det känns endå riktigt bra. Nu har jag bara 1,3 kg kvar att gå ner på 2 veckor (tills min födelsedag) sen har jag uppnåt mitt mål med den här dieten. Det är väl dags att avslöja att jag gå på modifast (pulverdiet). Jag tror inte på pulverdiet i längden och jag trodde aldrig att jag skulle klara det men jag har blivit positivt överraskad. Förra veckan drack jag 4 påsar om dagen och nu när jag är inne på andra veckan har jag bestämt mig för att lägga till vanlig middag på kvällarna. Så den här veckan blir det alltså 2-3 påsar om dagen och ett mål lagad mat. Nästa vecka blir det 1-2 påsar om dagen och 2 mål vanlig mat. Allt som allt kommer jag hålla på i ca 4 veckor. Målet med den här dieten är att rensa kroppen ordentligt, få en kickstart och gå ner ca 5 kg, bli motiverad av att se vågen röra på sig, minska magsäcken lite och få en ordentlig omstart med regelbundna och lagom stora mål mat om dagen. Mycket lyckade resultat hittills och jag tycker inte jag har lidit så mycket som jag trodde. Jag kör på!



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: