2 veckor med modifast


Yes, jag har överlevt två veckor. Tänkte först köra 2,5 vecka och byta ut alla måltider med pulver men jag insåg efter en vecka att det var lite overkill. Så under min andra vecka har jag ätit middag varje kväll och det har varit gudomligt. Mat är till för att njutas av och jag har fått en helt annan syn på mat och verkligen uppskattat mina nyttiga middagar. Jag var först rädd att jag skulle gå upp mina 3,4 tappade kilon eftersom de antagligen mest berodde på "tomt system", men icke sa nicke. Idag visade vågen på minus ett par hekto till och det känns riktigt bra. -3,5 kg gör skillnad på kroppen och jag mår riktigt bra. Jag fortsätter på samma vis den här veckan med 2 påsar pulver och ett mål riktig mat. Hoppas på -1 kg den här veckan så har jag uppnått mitt första delmål.

Jag måste erkänna att det är tufft nu, speciellt på morgonen. En skiva grovt bröd med kalles randiga och kokt ägg... GE MIG! Nej, istället blir det en modifastshake eller pudding. Jag måste fortsätta kämpa, det går ju så bra!

Blev riktigt motiverad idag när jag var inne på h&m och provade lite byxor. Jag kan meddela att den här damen numera har storlek 36 i byxor. Fläsket hänger ut lite men hallååååå, storlek 36! Fick med mig två par jeans hem á 99kr styck. Planerar ju att komma i alla mina gamla jeans men behöver något att ha på mig sålänge. Fan vad du är bra Jenny! :D

Cassie:

såå roligt gumman ;D glad att det går bra.

det gör det här med, en vecka imorgon å gått ner 3.8kg. :D vi kämpar påå. <3



SKRIVET DEN: 2011-09-12 KL: 23:42:28
Sofia Werlin - början på ett lättare liv..:

Härligt Jenny :D

Duktig du är :)



SKRIVET DEN: 2011-09-13 KL: 19:08:25 URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: