Ljushårig och lugg?


Nu har jag tagit tag i saken och börjat kämpa med min vikt. Jag ska komma i mina gamla kläder och bli av med de sista graviditetskilona (9 kg). Berättar mer om det sen... När vikten börjar på en 5a igen hade jag tänkt belöna mig själv med en makeover hos frisören. Är trött på mitt långa, tråkiga hår och är sugen på en stor förändring. Har länge varit inne på att göra det riktigt ljust men är lite rädd för att det ska slita för mycket, sen kommer det kosta en förmögenhet. Jag har svårt att släppa tanken på hur jag kommer se ut som "blond" och jag är riktigt sugen på att testa. Sen lugg är jag också lite inne på. Det är kul med en ordentlig förändring och jag har trivts med lugg förr. Mitt hår växer fort så skulle det inte kännas bra växer luggen ut fort. Jag har funderat mycket fram och tillbaka och jag har några veckot till att fundera.



Lite gamla bilder på mig som relativt ljushårig. Fint ellerhur?

Madelene:

Du är så vacker! Gud så jag saknar dig



SKRIVET DEN: 2011-08-31 KL: 17:00:00 URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: