Motion


Sitter och äter frukost och laddar inför en ordentlig motionsrunda. Ska ut till mammi i Påarp idag och jag har bestämt mig för att gå dit. Det är ungefär 1,2 mil när man tar bilen så jag antar att det är lite längre gångväg. Det ser ut att bli fint väder idag så det kan komma att bli en skön runda. Jag ska gå med både hund och barnvagn så jag får ta det i min egen takt. Frågan är bara om hunden kommer orka? Annars får han åka i i korgen under vagnen, haha. Nu när jag tagit tag i min viktnedgång på riktigt så är lite motion är ett måste. Hur går det för er andra? Är ni ute och rör på er?

Cathy:

Jag skulle gå ner till stan och åka över till André på hans jobb, tyvärr blev promenaden avbruten av massor med hagel. Klara du dig undan det?



SKRIVET DEN: 2010-10-21 KL: 13:27:25
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten:

Duktig av dig att gå till Påarp :D



SKRIVET DEN: 2010-10-24 KL: 20:24:07 URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: