I love my bump




Idag ser jag ut såhär. Söt tröja va? Köpte den igår på mama-avdelningen på h&m för jag kände att jag behöve något nytt att pryda min stora mage med. Det är inte lätt att hitta kläder för gravida såvida man inte gillar pösiga jeans och enfärgade bomullstoppar, men ibland har man tur. Finns mycket snyggt på webbshoppar som asos och topshop men det känns inte lönt att spendera flera tusen på en ny mammagarderob. Kläderna används ju bara i några månader så det känns lite onödigt såvida man inte har planer på fler graviditeter inom kort tid, vilket jag inte har. Nåväl, jag gillar min nya tröja och I love my bump! :)

Anna - Gravid ♥:

Du har så rätt i att det inte är lätt att hitta mammakläder!!



SKRIVET DEN: 2010-06-15 KL: 21:13:03 URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: