Idag ser jag ut såhär


Leggings, långt linne från Gina tricot  och en öppen kofta över. Det är inte det lättaste att få till en snygg outfit när nästan inga kläder passar och man känner sig stor som ett hus. Såhär ser jag iallafall ut idag och för ovanlighetens skull har jag lagt ner lite tid på att välja kläder, sminka mig och ta på lite smycken. Jag har absolut inte slutat bry mig om mig själv men just nu känns det helt enkelt inte lika kul längre. Att investera i lite snygga mammakläder hade inte varit fel men det känns onödigt att handla kläder som jag bara kommer kunna använda i 2,5 månad. Jag får helt enkelt göra det bästa av saken och det har jag gjort idag :)




Snart kommer jag inte kunna se mina fötter längre!

Emma:

Du är så fin Jenny, och det har du alltid varit, gravid eller inte. <3



SKRIVET DEN: 2010-03-12 KL: 20:19:40 URL: http://emmavberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: