Graviditetsvecka 32


  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 31-May-2010.
  •  Du är gravid i vecka 31+0. (graviditetsvecka 32)
  •  Bebisen väger c:a 1824 gram.
  •  Bebisen är c:a 43.2 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 77% av graviditeten.
  •  Du har 62 dagar till förlossningen.
  •  

     

    Det gick utmärkt hos barnmorskan igår och både jag och bebisen mår bra. Jag har inte fått högt blodtryck och vi följer tillväxtkurvan så exakt som det bara går att göra. Bebisens växer med andra ord precis som den ska och lilla hjärtat slog många fina slag. Den lilla busen låg till och med redan med huvudet nedåt, men kan förståss snurra runt inne i magen ett par veckor till. Allt känns jättebra och än har jag inte börjat oroa mig för förlossningen och allt runt omkring. Jag tar varje dag som den kommer och njuter av bebisens rörelser inne i magen och tanken på att jag snart ska bli mamma


    Maja Lidén:

    Grattis till babyn Jenny. Vad roligt att läsa om hur du har det!!



    SKRIVET DEN: 2010-03-30 KL: 18:10:12 URL: http://majajajaja.blogg.se/
    Michelle&Alexanders mamma<3:

    jätte fin mage =) och grattis till bebisen =) vet ni vad de är för kön på er bebis?



    SKRIVET DEN: 2010-04-01 KL: 07:35:41 URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

    Kommentera nedan

    « NAMN Kom ihåg mig?

    « E-POST

    « URL

    Kommentera inlägget här: