Bebisens låda i garderoben


Puh, jag har skruvat och haft mig den senaste timmen för att organisera om i garderoben. Jag har ju köpt en stor låda och en skohylla som ska få plats, så jag har flytta runt hyllplanen och den övriga inredningen för att få det så bra som möjligt. Jag är inte klar än men jag har fått rätt på en av lådorna och nu ligger bebisens kläder nytvättade och nervikta i den. Åh, jag kommer nog dra upp och titta på kläderna varje dag nu de kommande tre månaderna, för att sedan vika dem och lägga ner dem prydligt i lådan igen. Tänk att vår lilla trollunge ska ha dem pyttesmå kläderna på sig snart, så mysigt!

Känner jag mig själv rätt kommer bebisens låda innehålla betydligt mer kläder om tre månader. Det finns ju så mycket sött och det är svårt att låta bli att handla. Det är tur att jag inte vet om det är en pojke eller flicka för då hade jag säkert handlat betydligt mer.



Hur söt är inte bebisen i mysig pyjamas på bilden?
Det är inte så konstigt att det är svårt att hålla fingrarna i styr.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: