Ge mig tacos och choklad


Det är svårt att motstå suget efter godsaker nu och jag måste erkänna att de senaste dagarna har varit lite väl onyttiga. Jag har inte haft några speciella eller knasiga "gravidcravings" utan det varierar hela tiden. Helt plötsligt kan jag få för mig att jag är jättesugen på en viss maträtt eller godsak och har jag inte det hemma så åker jag och handlar. Det kan vara allt från rullemackor med mjukost till choklad, chips och melon. Just nu är jag vrålsugen på tacos så jag ska snart köra till affären och köpa lite ingredienser så jag kan laga tacos till middag ikväll. Ska man vara en slav under suget eller försöka stå imot? Jag vet inte vad som är bäst.. Antingen blir jag fattig och tjock eller blir jag sur och grinig, det är lite pest eller kolera.




Gah, det ser ju så sjukt gott ut!

Cathy:

Grattis till bebisen. Jag förstår dig precis. Jag är inte lika långt gången som dig men jag känner det där redan :) Stoppar i mig en massa frukt istället och hoppas på att det hjälper :) Förresten, var har du köpt den långa tunikan som du har på en bild? magen börjar synas nu och kläderna börjar bli lite små så skulle behöva lite tunikor och såhär :) Ha det bra



SKRIVET DEN: 2010-02-09 KL: 23:18:49
Jenny svarar:

Tunikan kommer från gina tricot och jag har liknande plagg i många färger, perfekt att ha till sköna mamastumpbyxor. Fast när magen blir stor kommer det inte gå längre för då kommer magen lyfta upp tunikorna så de blir korta framtill, så lite riktiga mamakläder lär behövas. har du ingen blogg/bilddagbok? Kram



SKRIVET DEN: 2010-02-10 KL: 09:11:55
Cathy:

Okej tack :D Ne jag har ingen blogg men jag har bilddagbok, heter cathena där inne :) Kram



SKRIVET DEN: 2010-02-10 KL: 13:47:30

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: