En bulle i ugnen


Jag vet inte vad som hänt men på bara ett par dagar har magen blivit enorm. Okej, kanske inte enorm men stor och rund. Idag har den varit spänd hela dagen och jag har haft lite ont på sidorna för det liksom stramar där inne. Har tagit ett varmt bad och smörjt in mig med mandelolja nu ikväll och ska snart gå och lägga mig. Det kanske är nu det vänder? Det kanske är nu bullen i ugnen jäser och jag blir stor, tung och klumpig. Jag är iallafall glad att lilla bebismagen börjar synas ordentligt för nu syns det att det är en bebis där inne och inte bara för många kakor.



Vackra Nicole Richie med bebismage. Hon verkligen strålade under båda sina graviditeter och visade stolt upp sin skattkista i åtsittande klänningar. Det ska jag också göra!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: