Nu ska valen ta en promenad


Jag har precis vaknat efter att ha legat i halvt koma i sängen i två timmar. Var helt slut efter jobb så jag tog först ett varmt bad och sen la jag mig i sängen för att vila en liten stund. Längre än så har jag inte kommit och klockan är redan sex. Jag ska gå en runda bort till maxi nu och handla något gott att ha till efterrätt ikväll, det är trots allt lördag. En lång promenad i friska luften kommer göra susen!



Påklädd och redo för lite motion. De svarta mamma mjukisbyxorna kommer jag bo i sista månaden av graviditeten för de är jättesköna och fungerar lite som stöd för magen. Det är precis tjocktröjan går att knäppa, magen ser ut som ett bowlingklot på bilden. Mysigt, mysigt!

Madeleine:

Oj! Va magen har växt sedan vi träffades sist :D



SKRIVET DEN: 2010-04-11 KL: 09:44:07 URL: http://frokencederberg.blogg.se/
Madeleine:

Jaa, det är ju fortfarande några veckor kvar... :P Har du nån känsla av vilket kön den har? :)



SKRIVET DEN: 2010-04-11 KL: 10:08:55 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: