Förvärkar


Jag har haft molande värk i nedre delen av magen och ryggen sedan igårkväll. Känns ungefär som mensvärk, men värken kommer och går och håller bara i sig några minuter. Har vaknat flera gånger inatt och vändit och vridit på mig. Jag antar att det bara är förvärkar och att livmodern håller på att träna upp sig, men jag tycker inte det borde göra ont redan. Det är trots allt 38 dagar kvar till beräknad förlossning så jag hoppas det går över snart. Jag får ta det riktigt lugnt idag och se om det hjälper, annars får jag ta upp det med barnmorskan när jag ska dit på måndag.

Utöver min värkande mage mår jag bra och jag har en helt ledig dag idag. Eller ledig är man väl aldrig när man läser på universitet, det finns alltid något att plugga in och tusentals sidor kurslitteratur att läsa. Med ledig menar jag att jag kan disponera min tid precis hur jag vill och än så länge sitter jag bara i köket i min rosa morgonrock. Jag får helt enkelt se hur mycket jag orkar med idag och så håller jag tummarna på att bebismagen slutar protestera.

Madelene:

hmsf.. :-) jag vet inte vart jag ska bo än haha :P



SKRIVET DEN: 2010-04-22 KL: 12:13:01 URL: http://mlundqvist.blogg.se/
Madeleine:

Haha, ja det tycker jag också låter som ett bra datum! Då hinner du förhoppningsvis återhämta dig så att du kan komma på min examen den 4.. :P Tänkte bjuda på lite tårta här hemma på dagen då ^^,



Hur är det med magen nu då? Känt nåt mer under dagen?



SKRIVET DEN: 2010-04-22 KL: 18:30:48 URL: http://frokencederberg.blogg.se/
Snart pappa.:

Hoppas ni får också en jätte fin present trotsallt ni har bf den 31maj. Det där med förvärkar låter ju inte roligt. usch



SKRIVET DEN: 2010-04-22 KL: 18:35:49 URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Madeleine:

Det låter inte roligt... Du kan ju säkert ringa och fråga om det. Hoppas du mår bättre snart <3



SKRIVET DEN: 2010-04-22 KL: 20:34:44 URL: http://frokencederberg.blogg.se/
Ninnie:

En tjejkompis till mig hade också sån värk vid den tidpunkten som du är i nu och hon fick åka in för det var tydligen förvärkar! Men de kunde stoppa dom :) Hoppas det inte är så för dig bara, men man kan ju aldrig veta :/ Hoppas allt går bra :) Jätte kul att följa din blogg!

Kraam / Ninnie



SKRIVET DEN: 2010-04-22 KL: 20:58:02

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: