En sväng till stan


Jag har precis klätt på mig och sminkat mig lite lätt. Helgens utstyrsel har bestått av slitna joggingbyxor, ett fult linne, ett blekt ansikte och risigt hår. Kände att det var dags att lägga ner några minuter extra på mitt utseende om jag ska kunna vistas bland folk. Jag ska strax ta bussen ner till stan och det känns okej trots lite värkar. Ingenting blir bättre av att bara sitta hemma, tvärtom är det väldigt skönt att vara uppe och röra sig lite. Jag har tid hos barnmorskan klockan 3 och innan dess ska jag handla diverse saker på apoteket och ta en titt inom h&m och lindex. Jag får se hur mycket jag orkar med.



Today I look like this!

Trixie:

Fina bilder :) Hur gick det hos barnmorskan?



SKRIVET DEN: 2010-04-26 KL: 17:07:01 URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: