En mysig säng


Idag mår jag betydligt bättre och värkarna gör inte lika ont längre och kommer inte lika ofta. Vilken befrielse det var att få sova några timmar i sträck imorse. Jag har varit hemma hela dagen och det är frustrerande att ha ont och inte kunna göra något. Höll på att bli galen ett tag så jag gick och la mig brevid Stefan i sängen och grät en skvätt, sen kändes det bättre. Nu i eftermiddag har jag bytat sängkläder och städat fint i sovrummet. Jag måste få Nalle att sova i sin egen säng för han fäller otroligt mycket nu när det börjar bli varmt och jag vill inte ha hårbollar i den renbäddade sängen. Jag längtar redan efter att få gå och lägga mig och snoosa in doften av nytvättade lakan. Finns inget bättre!



Min goding ligger i sängen!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: