Det är inte roligt längre


Värkar var tionde minut hela dagen... Kommer det sluta snart? Är det bebisen som är påväg? Kommer det hålla på såhär fem veckor till? Det är många frågor och det finns inget givet svar. En sak är iallafall säker - Det här är inte roligt längre! Frågade Stefan innan om han vill gräva upp mig om ett par veckor för jag skulle vilja gå och gräva ner mig. Som tur är varar värkarna max 30 sekunder och jag har klarat av att städa, laga mat och tvätta idag, men det är tråkigt att bara gå hemma och driva. Jag håller tummarna på att det avtar nu under kvällen men har samtidigt en känsla av att det kommer bli en jobbig natt till. Jag behöver lite medlidande...

Ska göra en liten efterrätt nu bestående av skivad banan, jordgubbar och keso. Älskar keso och har köpt en ny smak som jag hoppas är god - äpple, päron, vanilj. Sen ska jag värma min älskade vetekudde, ta två panodil och sätta mig och se på tv. Ha en trevlig lördagkväll!


Ny smak!

Emma:

Hoppas det känns lite bättre snart :)



SKRIVET DEN: 2010-04-24 KL: 22:18:16

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: