Det går bra nu


Jag är jäkligt trött men känner mig endå på topp nu. Var precis inne på min kurshemsida och såg att jag fått godkännt på min första inlämningsuppgift som jag själv var mycket tveksam över. Det stod "mycket bra gjort" så jag kan och presterar visst bättre än jag tror och det känns skönt. Jag har jobbat nu två dagar i rad så imorgon ska jag sätta fart med skolarbetet igen. En annan sak som gjorde mig väldigt glad och stolt idag var kommentaren från väktaren på jobb. När han såg mig sa han "Shit, fan vad smal du har blivit", och den kommentaren la sig som bomull kring hjärtat på mig. Mitt slit har gett resultat och både jag själv och andra kan se det. Jag gick till jobb i jeans och en tight topp idag och det kändes ruskigt bra. JAG ÄR SJUKT STOLT ÖVER MIG SJÄLV. Och det har jag all rätt att vara :)

Sofia Werlin - början på ett lättare liv..:

Duktig du är Jenny :D



SKRIVET DEN: 2011-09-24 KL: 15:44:59 URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: