Mina första Odd Mollysar




Det var de här två godbitarna som låg i paketet jag hämtade ut förra veckan. En Odd Molly haystack tunic och en Odd Molly lovely knit. Jag har drömt om lovely knit alldeles för länge så när jag såg att Country Dreams hade 20% rabatt på nästan allt i shoppen slog jag till. Den underbara klänningen kunde jag inte heller motstå så den slank också med. Jag har redan invigt båda två och jag verkligen älskar dem. Ångrar mig inte en minut trots att de kostade en halv förmögenhet. Jag har redan planer på att handla en till lovely knit till våren fast i bomull iställe för ull. Jag är rädd för att jag redan fastnat i Odd Molly träsket.

Madde:

Fina! :)



SKRIVET DEN: 2011-10-14 KL: 08:07:25 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: