Albins första steg


Den 25 April (4 dagar innan hans 1 års-dag) tog Albin sina första steg. Han lärde sig att stå själv för några veckor sedan och han har blivit stadigare och stadigare för varje dag. Han stod stabilt rakt upp och tittade mot mig så jag sträckte ut armarna och försökte locka honom till mig. Han lyfte ena foten och tog ett litet steg, sen ett till och sen ett tredje, sen la han sig ner och kröp till mig. Hans tre första steg. Nu tar han ett par steg varje dag men än har det inte blivit mer. Han tycker nog fortfarande att det går lättare och snabbare att krypa. Han gjorde mamma så stolt!



Har tyvärr ingen bild på när han går, så jag delar med mig av den här underbara bilden istället. När lilla charmtrollet är ute och gungar med pappa.

Patricia & Wilja!:

Hej!.. ♥



Va glad jag blir av att du vill fortsätta att läsa.. Det värmer verkligen! vet att de blir jobbigt att skriva i, men hoppas du står ut ett tag till saker o ting iallafall har lugnat ner sig?



användarnamn: mammasangel

lösen: lillamirakel



Kommer att lösenskydda vissa inlägg, de personliga och länka dom till min blogg. Förstår du?

Tusen tack för alla fina värmande ord. Kramar från oss!



SKRIVET DEN: 2011-05-04 KL: 07:49:24 URL: http://mammasangel.blogg.se/
Patricia & Wilja!:

Och GRATTIS till Albins första steg! nu kommer de gå undat ska du veta.... :) <3



SKRIVET DEN: 2011-05-04 KL: 07:49:57 URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: