Det är dags för fredagsmys


Äntligen fredag! Inte för att det har så stor betydelse när det är sommar och de flesta är lediga men fredag innebär endå lite extra mys. Idag har jag först jobbat i butiken och sen har jag varit med Albin på barnkalas hela eftermiddagen. Fullt ös med många barn, fina nya leksaker, tårta och kakor. Albin trivdes och hade kul och jag fick träffa alla underbara mammor. Har lärt känna ett helt underbart gäng med mammor som jag trivs jättebra med och våra barn är nästan jämngamla. Så vi hade en supertrevlig eftermiddag och nu är både jag och Albin helt slut.

Just nu sitter lillkillen och tittar på film och snart blir det läggdags för honom. När han somnat ska mannen min köra och köpa lite hämtmat till oss. Jag är sjukt sugen på kinamat! Jag har ätit bra och varit ute och joggat två gånger den här veckan så det är jag värd. Sen får det nog bli lite godis också, är det fredagsmys så är det. Imorgon blir det jobb igen annars har vi inte mycket mer planerat den här helgen.



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: