Dagarna springer iväg


Jisses vad dagarna springer iväg nu. Imorgon är det torsdag och då börjar Helsingborgsfestivalen. Då ska jag träffa en gammal vän på kvällen och ta ett par cider i något roligt partytält, se rix fm festivalen, äta langos och vara glad. Det är så maxat med festival och det är människor precis överallt, men det brukar vara kul. På fredag och lördag blir det jobb och sen på kvällen bär det av mot festivalen igen tillsammans med mina hot mamas! Det är inte ofta jag är ute och roar mig så jag är riktigt taggad.

På söndagmorgon bär det av på semester upp till Salusand (ca 8 mil från Umeå). Det ska bli så mycigt att åka iväg tillsammans med alla nära&kära. Bo i stuga, sola, bada, grilla och ha hela släkten samlad. Det blir första gången Albin flyger så det kommer bli spännande för oss alla. Somsagt är det fullt upp fram tills dess så det är dags att börja packa så det också hinns med. 

Catharina:

Ja Krille skjutsar ner er på söndag och jag tar tåget ner på tisdag för att fixa med dopet osv, och på onsdag så tror jag vi alla skall till pappa"Bengt" och grilla osv ;) såviöl du så får du gärna hänga på upp till kyrkan /lokalen och grejja och dona, men vi ser hur veckan ter sig , men jag kommer ner iaf på tisdag :)



SKRIVET DEN: 2011-07-28 KL: 10:02:06 URL: http://catharinaolsson.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: