2 månader sedan...


Ojdå, det var visst 2 månader sedan jag skrev sist... Endå ser jag att det är en del som tittar in här varje dag. Stackare som måste bli så besvikna när jag aldrig skriver. Jag har ingen bra förklaring på varför bloggen hamnat åt sidan, tiden har helt enkelt bara sprungit iväg. Nu ska jag iallafall ta tag i bloggandet igen och inläggen kommer inte bara handla om barn och familjeliv längre. Nu känner jag att jag börjar hitta tillbaka till mig själv och mina gamla intressen igen!

Jag har många inlägg på gång och mycket jag vill visa er här i bloggen. Jag ska såklart visa och berätta om vår nya vagn (vet att många är intresserade av det), sen har jag mycket att berätta om Albin eftersom han lärt sig så mycket de senaste 2 månaderna. Mitt modeintresse har blomstrat igen och jag har äntligen införskaffat mig lite nya kläder i min nuvarande storkek som måste visas. Nu är det även dags att bli av med de sista graviditetskilona plus några till. 8 kg ska bort och det kommer jag såklart dela med mig av här i bloggen. Sen ska jag även visa vårt fina radhus nu när vi äntligen börjar komma i ordning. Mycket att visa och mycket att se fram imot.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: