Jag lever


Flytten har gått bra och vi har nu bott i vårt fina radhus i en vecka. Vi börjar komma i ordning men vi har inte fått igång vårt internett än så det kommer vara lite dött på bloggen i några dagar till. Ska såklart visa bilder på lägenheten så småning om!

Nu ska vi duka fram lite kex och ost, ställa fram godisskålen och öppna en flaska vin. Måste ju mysa till det lite extra på alla hjärtans dag.


ps: Jag har nu gått ner 4,5 kg på 5 veckor och kommer äntligen i ett par av mina gamla jeans! Jag är sjukt stolt men förstår inte riktigt hur det har kunnat gå så bra med tanke på att det blivit mycket fusk under flytten och enormt mycket onyttigheter i helgen. Idag blir det också fusk men imorgon är jag på det igen!

Sofia Werlin - livet med LCHF kost..:

Härligt jobbat med ditt minus :D



SKRIVET DEN: 2011-02-16 KL: 17:52:05 URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: