Semestern är slut


Kul att se att det är så många som tittar in här varje dag trots att jag inte skrivit på 2 veckor. Vi har varit på semester i Salusand uppe i norrland utan vare sig tv eller dator och det har varit skönt. Vi har badat och lekt på stranden, gått i vandringsleder ute i skogen och i bergen, grillat, myst och umgåts med släkten. Det var riktigt hätligt. Nu är det tillbaka till vardagen igen. Stefan har börjat jobba och på måndag ska Albin skolas in på dagis. Det känns lite läskigt att lämna honom ifrån mig men samtidigt ska det bli skönt att hinna med andra saker och jag ska lägga ner mycket energi på mitt sista år på min utbildning.

Jag har massvis med fina bilder i min kamera men sladden till datorn har kommit bort. Ska leta fram den och uppdatera ordentligt senare.


catharina:

Jaa du får mer än gärna lägga upp lite bilder och om ni har ifrån dopet och ifrån när vi var hemma hos pappa (bengt) ;)



SKRIVET DEN: 2011-08-23 KL: 15:59:23 URL: http://catharinaolsson.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: