Tidig morgon och babymassage


Gick upp innan klockan halv 7 i morse (sov hos mamma), åkte med henne till stan, tog bussen hem och var hemma klockan 8. Upp i ottan och sen direkt iväg, det är inte riktigt min melodi. Hade Albin i bärselen och bilbarnstolen i handen så det gick ganska smidigt att ta bussen. Han är inte van att gå upp så tidigt så nu ligger han och sover ute i vagnen. Det är riktigt kallt nu på morgonen så jag fick plocka fram den nya fina åkpåsen så han får det varmt och mysigt i vagnen. Om en timme ska vi bege oss bort till bvc där det är sista gången på babymassagen. Vi har träffats 3 veckor i sträck nu, men hädanefter ska vi bara ses en gång i månaden. Det ska iallafall bli kul att träffa alla mammor med deras bebisar och idag ska vi massera ryggen. Efter föräldragruppen ska jag ta en sväng bort till maxi och handla mer blöjor sen ska vi hem och ha mys hela dagen. Det blev en tidig morgon så vi ska ta det lugnt och bara vara hemma hela eftermiddagen och sen ikväll kommer Stefan hem från jobb. En riktig höstdag idag, jag ska passa på att tända massvis med ljus.



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: