Tisdag och tradera


Det är tisdag och det har varit en riktigt ohändelserik dag. Jag har städat upp här hemma,tvättat och varit på maxi och handlat mat... Nu ligger Albin äntligen och sover och jag passar på att vila lite. Är ordentligt trött i huvudet. Han var svår att lägga idag och var skrikig och gnällig, men det gäller att ha tålamod och inte ge sig. Om ett par timmar kommer Stefan hem och det ska bli mysigt att vara tillsammans hela familjen. Ikväll ska vi göra Albins hand- och fotavtryck i gips. Albin fick ett gipssett när han döptes så vi får passa på att göra tryck nu innan han får för stora händer och fötter. Ikväll blir det god middag med en kaka till efterrätt och sen tv och mys.

Jag har precis lagt ut två annonser på tradera och ska lägga ut fler annonser i dagarna. Albin har växt ut jättemycket kläder och jag tänkte sälja av lite, bland annat byxor och bodysuits från MOLO och en pikébody från Lundmyr of Sweden.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: