Lördag och jobb


Godmorgon. Har precis tagit ett litet bad och ska snart äta frukost och fixa till mig. Börjar jobba halv 12 nere i stan. Andra gången på jobb efter uppehållet och det ska bli kul. Stefan ska vara hemma med Albin och jag ska vara ifrån mina stjärnor i fem timmar, men det ska jag nog klara av. Skönt för dem att få lite pappa-son tid tillsammans.

Igår var jag ute hos familjen i Påarp hela dagen så det blev ingen blogguppdatering. Jag hämtade lillasyster på skolan och sen åkte vi hem och pysslade. Jag gjorde gipsavgjutning av Albins hand och fötter och det blev otroligt fint! Har tagit bilder så ska visa sen hur jag gjorde och hur resultatet blev. Sen gjorde jag en gipsansiktsmask på Johannas ansikte. Jag får små pysselryck ibland och nu när jag endå är i farten ska jag göra fler gipsavgjutningar och ge bort som present från Albin.

Somsagt har jag lite bloggmaterial i min kamera, men det får jag lägga in när jag kommit hem från jobb.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: