Liseberg


Igår var jag, Stefan och Albin på Liseberg tillsammans med min familj och deras grannar. Det var jättekallt och jag kände att jag tagit på mig lite för lite kläder. Jag köpte åkband och åkte alla de stora karusellerna förutom balder en gång, sen kände jag mig nöjd. Den andra karusellen vi åkte var flumrider och jag och min lillasyster satt längts fram och vi blev så blöta. Vi fick en stor våg över oss och när vi kom av båten droppade det om våra kläder. Jag hade inga ombyteskläder med mig så jag fick gå med genomblöta och iskalla tights resten av dagen. Det var lite mindre kul men något som var riktigt kul var att jag och Stefan vann ett toblerone på 2 kg! Vi vann på vår favoritbricka (nummer 26-30), samma bricka som vi vann på sist vi var på Liseberg. Anledningen till att vi väljer den brickan är att både nummer 27 (datumet vi blev tillsammans) och nummer 29 (Albins födelsedatum) finns med. Dubbel tur alltså! Pappa vann också ett toblerone så vi kunde stolt gå runt med två toblerone liggandes under vagnen. Utöver chokladet vann Stefan fyra gosedjur på olika skicklighetsspel. Han är duktig han! Det var en rolig dag och nu kan vi äta toblerone tills vi kräks ;)





haha, ser ni så stolta vi är!



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: