Han har mammas ögon




Jag har jättesvårt att se vem Albin är lik och vilka drag han fått från mig och vilka han fått från Stefan. Han förändras hela tiden och den senaste månaden har hans ansikte förändrats och vuxit till sig jättemycket. Jag har svårt att se det men nästan alla säger samma sak, "han är lik pappa men har mammas ögon". Det kanske stämmer att han har mina ögon men han kommer nog få pappas ögonfärg för dem är jätteblåa. Det spelar ingen roll vem han är lik för han är världens finaste endå, men det hade varit kul att upptäcka likheter mellan sig själv och sin son.

Cathy:

Jo han har dina ögon men jag kan även tycka att han har din näsa också, i och för sig tittade jag inte så noga på Stefans näsa men på denna bilden är ni jätte lika, man kan se att ni är mamma och son i alla fall :)



SKRIVET DEN: 2010-10-09 KL: 19:20:10

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: