Fotografering


Idag har jag och Albin varit på öppna förskolan i Påarp. En fotograf från stjärnstudion var där och tog porträttbilder på barnen. Albin var lite svårflörtad i början men efter några bilder gav han med sig och började skratta. Blev lite besviken eftersom fotografen tog många fina bilder men jag fick bara se två av dem (som fotografen valde). Närbilden på honom blev jättefin, men helkroppsbilden när han satt och jag höll i honom blev inte alls bra. Tur att det var gratis annars hade jag blivit arg på fotografen. Om ett par dagar får jag iallafall se de två bilderna ordentligt och jag kommer framkalla porträttfotot för han var underbart fin på det. Såg att stjärnstudion kommer vara på IKEA hela nästa vecka så då ska vi bege oss dit och ta fler bilder. Vill så gärna ha en bild när han sitter och är omkring halvåret för det har både jag och Stefan på oss sen vi var i samma ålder.



Lilla charmtrollet <3


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: