6 månaderfas?


Det blev visst ingen blogguppdatering i helgen. Har inte gjort något speciellt, men har endå inte haft tid eller ork att sitta framför datorn. Albin har varit ganska krävande i helgen, han är nog inne i någon 6 månadersfas. Han har några timmar om dagen då han är bångstyrig och skriker om han inte får som han vill. Det är egentligen inget att klaga över men vi är vana vid att ha en snäll, tyst och nöjd bebis. Vi har haft det för bra helt enkelt. I helgen har det varit andra bullar. Han försöker krypa men kommer ingenstans och blir förbannad, han vill ha sysselsättning hela tiden och sen vill han inte sova utan protest. Igårkväll hade vi vår första riktigt jobbiga nattning. Albin var övertrött men skulle inte sova och han gallskrek och var riktigt förbannad. Till sist tog Stefan upp honom, så fick han sitta framför tvn med honom ett tag. När jag skulle lägga honom i sängen igen började han gallskrika igen. Det slutade med att jag fick bära runt honom till han somnade av uttmattning och sen lägga ner honom i sängen. Han vaknade inte när jag la ner honom och sen sov han i 7 timmar, åt och sov i 3 timmar till.



Mammas lilla tiger när han är glad. <3

Madelene:

Lille Albin. Så fin! han kommer nog över 6-månadersfasen nästa månad ;-)



Jag tänkte komma ner till Helsingborg, vad tror du om det? :)



SKRIVET DEN: 2010-10-25 KL: 20:11:21 URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: