I'm alive!


Godkväll kära bloggläsare. Min dator är fortfarande knasig, därav den dåliga uppdateringen. Dessutom har jag fullt upp med Albin, plugg, städning och annat som måste fixas. Har varit ensam med Albin i en vecka nu och det är ganska tufft att hinna med allt. Stefan kommer hem på torsdag och jag längtar så mycket. Han längtar nog ännu mer, tänk att vara borta från Albin i 9 dagar, jag hade dött..

På torsdag ska jag skriva tenta men jag har inte hunnit plugga så mycket som jag önskat. Jag får göra så gott jag kan och hoppas på det bästa. Hade varit så skönt att ha den överstökad, jag har ju sisådär 4 tentor till efter mig. Men inga sura miner här inte. Jag kämpar på!

Nu ska jag ta ett välförtjänt bad och sen gå och lägga mig tidigt. Imorgon väntar en heldag med tentaplugg.

catharina:

Tackar :=)

Ja jo det kan ju som vara bra att ha i början då de växer så hiskeligt fort :)



SKRIVET DEN: 2010-11-17 KL: 09:13:44 URL: http://catharinaolsson.blogg.se/
catharina:

Tackar :=)

Ja jo det kan ju som vara bra att ha i början då de växer så hiskeligt fort :)



SKRIVET DEN: 2010-11-17 KL: 09:14:42 URL: http://catharinaolsson.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: