En tisdag


Godkväll kära bloggläsare. Har haft en mysig dag tillsammans med Albin och två fina vänner. Åkte ner till stan tillsammans med Cassandra i förmiddags och åt lunch på kinarestaurang. Vi åt buffé och det var jättegott! Efter vi ätit och tittat lite i butiker mötte vi upp Linda och hennes Stella och satt oss inne på waynes och pratade lite. Jag har så snälla och underbara vänner men tyvärr träffar jag dem allt för sällan. Det är svårt att hinna med både familjeliv, jobb, vänner och sig själv. Men vi vet att vi alltid finns där för varandra, vi har varit vänner i över 15 år.

Nu sitter jag bara framför tvn (och datorn) och Albin sover gott i sin säng. Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll för vi ska vara på BVC redan klockan 9 imorgonbitti. 6 månaders kontroll och läkarundersökning. Ska bli spännande att se hur mycket han växt. Det har hänt så mycket den senaste månaden.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: