En sväng med vagnen


Albin har varit världens snällaste bebis inatt. Han har sovit i sin fina spjälsäng hela natten, i tolv timmar utan skrik och gnäll. Mitt underbara barn! Stefan var hemma inatt så han kunde hjälpa till med sonden så jag fick ordentligt med sömn. Imorse han jag med en varm dusch innan lilleman skulle ha mat så nu känner jag mig som en ny människa. Ska lägga ner lite energi på att ta på mig fina kläder och fixa till mig lite idag. Bebisen är nummer ett men man får inte glömma bort att ta hand om sig själv också.

Om en timme ska Albin ha mat igen och efter det ska vi ta en lång promenad med vagnen. Han somnar så gott nerbäddad med mysiga filtar och en varm fårfäll. Det blir en tripp till babyproffsen för att handla lite nödvändigheter och lite kläder. Jag hade ju inte handlat så mycket kläder i minsta storleken 50 (eftersom bebisen växer ur dem så fort) så jag behöver fylla på lillkillens låda med fler pyttesmå bodys och pyjamaser.


Jag vill även passa på att säga, GRATTIS Linda till din underbara dotter!


benji:

va sweet hoppas han fortsätter då så du slipper bli sliten. ja glöm inte bort dig själv! ^^ många unga mammor som gör de ^^



SKRIVET DEN: 2010-05-07 KL: 13:01:21

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: