En vecka hemma


Idag är det en vecka sedan vi kom hem från sjukhuset och dagarna flyger förbi i rasande fart. Vi har fullt upp hela tiden och jag har inte äns koll på vad det är för dag längre. Det pumpas, ammas och sondmatas om vart annat dygnet runt. Sen ska man hinna med att duscha och få i sig lite mat själv också. Det är jobbigt ibland men jag stormtrivs som mamma och gör allt för att min fina pojke ska vara nöjd. Hemsjukvården var här igår och vi fick det glädjande beskedet att Albin gått upp 180g på bara fyra dagar. Nu väger han 2640g och är snart uppe i sin födelsevikt. Med andra ord går det framåt och vi njuter av att ha en så fin och snäll pojke.

Idag ska vi åka ut en sväng till Stefans mormor&morfar och fika. Albin har ju inte fått träffa gammelfarmor och gammelfarfar än. Han kommer bli så bortskämd! Sen är det såklart perfekt för mig och Stefan att åka runt till familj och släkt så vi får lite avlastning och blir bjudna på mat. hihi.



Min lilla prins på BB. Han är så söt när han ler!

Caroline:

Vilket litet pyre! Hoppas allt går bra och att han växer och frodas. Bra och kul blogg du har. Lycka till! /En som snart ska bli mamma



SKRIVET DEN: 2010-05-19 KL: 13:52:46 URL: http://carolineofmalmo.blogspot.com

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: