Mammas duktiga pojke


Dagarna rullar på och allting känns bra. Albin har gått upp bra i vikt och växer så det knakar! När vi var på läkarbesök förra veckan vägde han 2900 g och var 49 cm lång. Sonden hade han lyckats dra ut natten innan och läkaren trodde inte han behövde den längre, så han fick åka hem utan slang. Så sedan en vecka tillbaka har jag helammat honom och vi är glada och nöjda båda två. Det är så skönt att slippa stiga ur sängen på natten och Albin sover fint i sin säng och vaknar max var tredje timme och vill ha mat. Min duktiga pojke <3 Imorgon ska vi till bvc och jag tror han har växt rejält sen förra veckan för jag tycker han blivit så stor. Eller är det bara jag som vant mig och inte tycker han är så pytteliten längre? Nåväl, allt går bra här hemma och nu har Stefan semester så det blir tre mysiga veckor då hela familjen är tillsammans.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: