Albin 1 månad


Idag blir Albin 1 månad. Tiden har gått så otroligt fort samtidigt som det känns som om han alltid funnits hos oss. Han är så otroligt snäll och fin och han växer och utvecklas fort, nästan för fort. Min lilla bebis. Han har blivit stark i nacken och kan flytta huvudet från ena sidan till den andra när han ligger ner. Han har också börjar fixera blicken på intressanta saker som mamma och pappa och ibland märker vi att han koncenterar sig på att lyssna när vi pratar. Amningen går också framåt, han äter bra och sover ibland mer än fyra timmar i sträck på natten. Min lilla pojke, jag älskar honom så mycket!



Lilla mirakel!

Josephine Westling - Gravid BF+2:

svar: åh grattis till eran pojk! Redan en månad. va fort tiden går!



Japp, min kommer när den är klar :D snart hoppas jag ..



SKRIVET DEN: 2010-05-30 KL: 11:45:45 URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Theres:

Lik mamma!! Det syns långa vägar =)



SKRIVET DEN: 2010-06-04 KL: 13:08:33

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: