Tidig lördagkväll


Det är lördag och klockan är inte knappt nio på kvällen men jag funderar redan på att gå och lägga mig. Min kära sambo sover redan som en stock. Vi har jobbat båda två idag och sen har vi varit på kalas hela eftermiddagen och kvällen. Kan man lägga sig innan klockan nio en lördag? Han har jobbat både dag och natt och jag är gravid, vi behöver en god natts sömn båda två.

Imorgon har jag en helt ledig dag och jag ska hinna med så mycket som möjligt. Jag ska fixa klart garderoben, städa, plugga, åka till babyproffsen och hämta vovven. Prio ett får bli pluggandet eftersom jag känner mig extremt stressad inför ett arbete som ska in på torsdag (jag har inte börjat). Nåja, jag tar tag i det imorgon för nu ska jag borsta tänderna och hoppa ner i sängen och krama om min prins. Godnatt <3



Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: