Tänk på något roligt


Jag har en riktigt dålig dag. Skolarbetet går segt, jag är uttråkad, känner mig fet och ful och har verkligen inga kläder som sitter bra. Dagar som denna har man två val, antingen gräver man ner sig i sängen och deppar eller tänker man på något roligt och gör det bästa av dagen endå. Jag försöker mig på det sistnämna och just nu sitter jag och tittar igenom bilder från i somras. Roliga minnen och händelser att tänka tillbaka till gör mig varm i hjärtat.



En bild från när jag och Stefan var på Liseberg i Juli. Dagen började med ösregn och vi blev genomblöta och kalla båda två. Som tur var kom solen fram senare och vi hade det underbart mysigt och kul resten av dagen. På kvällen vann vi ett jättestort kexchoklad på chokladhjulet och det blev ett perfekt avslut på vår lilla tripp till Göteborg. Det är mitt bästa minne från förra sommaren och nu längtar jag bara mer efter sol och värme.

Madeleine:

Vilken söt bild på er :)



Tänk framåt, detta kommer antagligen bli din bästa sommar hittills! <3



SKRIVET DEN: 2010-03-08 KL: 14:46:22 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: