Tack älskling!


Igårkväll när Stefan kom hem från jobb fick jag ett paket av honom. Ett stort paket inslaget i silvrigt papper och fina band. Jag öppnade paketet och blev jätteglad och överraskad när jag såg att det var en låda från vagabond och i lådan gömde sig världens finaste ballerinaskor i svart mocka med fina gulddetaljer. Han sa att han sett skorna i en butik och tyckte dem var fina och att jag behöver ett par fina skor utan klack nu när jag bär runt på bebisen. Awh, hur söt och snäll och underbar får man bli? Jag har världens bästa sambo!



Skorna är underbara men de gör sig inte riktigt rättvisa på bilden. Gulddetaljerna gnistrar jättefint och de kommer bli favoriter så fort solen tittar fram.

Sandra:

guuuuuuuuud så snygga skor! :)



SKRIVET DEN: 2010-03-20 KL: 22:12:01 URL: http://sandraaspeskog.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: