Snygga magtröjor




En trend som kommer slå hårt i sommar är magtröjorna och jag kan inte låta bli att gilla det. Då menar jag inte de tighta superkorta tröjorna man skuttade runt i när man var tolv år, utan lössittande sköna tröjor som låter den brunbrända magen titta fram lite. De här två tröjorna från topshop med knytdetaljer känns som två säkra kort tillsammans med boyfriendshortsen och converse. Ledigt, trendigt och snyggt - precis som jag vill ha det. När det kommer till magtröjor har topshop det överlägset bästa utbudet. Tycker det är synd att butiken inte finns i Helsingborg men jag kan samtidigt varmt rekommendera att beställa från deras hemsida. Vad tycker ni om trenden?

Madeleine:

Miii lajk it ^^,



SKRIVET DEN: 2010-03-28 KL: 22:17:21 URL: http://frokencederberg.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: