Köpa inredning till garderoben


Jag vaknade redan fem imorse men ligger fortfarande kvar i sängen. Det är hopplöst att vakna så tidigt och inte kunna somna om, jag vill inte upp innan klockan sju. Nåja, nu har jag iallafall hela dagen framför mig och jag har lite saker att ta tag i. I förmiddag ska jag till skolan och hämta ut ett arbete, lämna in ett annat arbete, fixa studentkort och kopiera lite papper. Sen i eftermiddag ska jag ta mig ut till IKEA en sväng och handla en låda och en skohylla till garderoben. Den är överfull och alla saker kommer inte riktigt till sin rätt så jag ska ta bort byxhängaren och få in fler lådor istället. Sen ska jag få upp alla skor på skohyllor istället för att ha de stående på "golvet". Få lite ordning och reda så jag får mer plats.



Jag älskar min pax garderob från IKEA. Det finns mycket fiffig inredning och man kan bestämma själv exakt hur man vill ha det. Jag får tyvärr bara plats med 1,5 m (en stor och en liten) garderob i sovrummet och det är lite lite. Två stora och två små hade varit perfekt! När jag i framtiden flyttat till hus ska jag minsann ha en walk in closet.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: