Jag vill ha converse


Jag måste köpa ett par converse nu till våren, men jag har svårt för att bestämma mig vilken färg jag vill ha och om jag ska köpa den höga modellen eller de låga. Just nu lutar det mest åt de ljusrosa i hög modell, jag tror det kan bli fräscht med en liten färgklick. I de flesta butiker ligger priset på 699 kr och det tycker jag är galet dyrt för ett par tygskor. Jag tänker beställa mina antingen från halens eller lookatmycrazyshoes. De rosa kostar 599 kr på halens och just nu får man dessutom 100kr i rabatt, så totalt med frakt blir det 550 kr. Vita, svarta och röda converse finns för 480 kr inklusive frakt på den engelska sidan lookatmycrazyshoes, och det är jättelätt att beställa. Jag ska ta mig en liten funderare sen ska jag minsann beställa hem ett par.




Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: