Ge mig sommar


I veckan fick jag hem en liten del av min beställning från h&m och den innehöll bland annat de här två godbitarna. Den smaragdgröna bikinin överträffade alla mina förväntningar! Det syns dåligt på bilden men de påsydda stenarna gnistrar och den är verkligen så mycket snyggare i verkligheten än på bild. Jag är glad att jag beställde överdelen i svart också för den kommer bli en klar favorit i sommar. Klänningen från the garden collektion är också himla fin med lös passform och starka färger. Har inte kunnat avgöra hur den sitter på eftersom magen är i vägen, men klänningen gör sig finfin på galgen iallafall ;)


amanda:

Hej!

Vet att jag kommenterar ett inlägg som nästan är två år gammalt men jag letar efter precis en sån där bikini och kom då in på din blogg. Är du sugen på att sälja någon av överdelarna? Vilket storlek är dom i? :-)



SKRIVET DEN: 2012-02-16 KL: 16:10:19 URL: http://amandabergmaan.blogg.se/
Ellen:

Vet inte ens om du har kvar klänningen över huvudtaget men om det skulle vara så undrar jag om den är i storlek 34? Är i så fall väldigt intresserad av att köpa den utav dig. Hör av dig på min mejl!



SKRIVET DEN: 2012-06-25 KL: 20:13:54

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: