Flitig som en arbetsmyra


Bloggen har fått hamna lite sidanom de senaste dagarna eftersom jag har galet mycket att göra. Jag gick upp tidigt imorse för att skriva på mitt skolarbete på tio sidor som ska vara inne imorgon. Nu ska jag fräscha till mig och göra en snabb lunch innan jag ska iväg och jobba. Idag jobbar jag som tur är bara till klockan 4 så efter det ska jag direkt hem och fortsätta skriva. Vissa dagar är hur lugna och slappa som helst men helt plötsligt vänder det och allt händer samtidigt. Jag hatar att stressa nu och jag märker att bebisen i magen inte heller trivs med att mamma far runt som en gasell. Nåja, två dagar kvar sen är det helg och då ska jag ta det lugnt och göra saker som får mig att må bra.



Med den här kroppsformen orkade jag med betydligt mer. Bilden är tagen på min födelsedag, dagen innan jag fick reda på att jag är gravid. Jag har glömt bort hur det känns att vara så smal och det känns väldigt långt borta just nu. Men efter sommaren är jag där igen och då ska jag vara pigg och glad med massvis av ork och energi!


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: