Blondinbella inspirerar


Blondinbella är en söt och duktig tjej men hennes vardagsoutfits inspirerar sällan. Jeans och skjorta är inte riktigt min stil så därför blev jag positivt överraskad när jag såg den här bilden på henne. Vilken fullträff! Enkel tunika, strumpisar, converce, kavaj, snygg sjal och coola solbrillor. Enkelt och riktigt snyggt! Tänk vad en kul sjal kan göra för en vanlig outfit. Jag hoppas på att preppy Bella inser att hennes vanliga stil är ganska tråkig och fortsätter på det här spåret istället. Såhär vill jag se ut till våren, riktigt inspiration.



Madde:

Vi måste köpa converse!!! Jag ska köpa dem på scorett för det går inte att beställa halva storlekar :(



SKRIVET DEN: 2010-03-08 KL: 23:01:08

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: