Back on track


Det blev visst en lite bloggpaus under helgen på grund av idétorka och brist på inspiration, men nu ska det rulla på som vanligt igen. Jag har varit i skolan idag men det blev en väldigt kort visit på 40 minuter så nu sitter jag hemma igen och har precis dukat upp med frallor och juice. Har det ganska lugnt i skolan de kommande två veckorna och det känns otroligt skönt efter förra veckans stress. Jag ska gå runt och pilla lite här hemma nu sen i eftermiddag kommer mamma, syster och mormor&morfar på en liten fika. Då får här vara städat och fint. Annars händer det inte så mycket mer idag, jag njuter av lugnet och ska även passa på att njuta av solen som tittar fram så fint idag :)



Idag ser jag ut såhär! Jag går ingenstans utan min älskade leopardsjal.


Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: