mamma son myskväll


Stefan är iväg och jobbar så jag och Albin har haft myskväll tillsammans. Vi började kvällen med ett mysigt bad i vårt stora badkar. Han älskar att bada och jag behöver bara hålla honom bakom huvudet så flyter han själv. Efter badet masserade jag honom med olja och sen åkte stålmannenpyjamasen på. Sen bäddade jag ner oss i sängen och läste en barbapapabok. Det är aldrig för tidigt att läsa för sitt barn, Albin var intresserad av boken och låg och tittade på bilderna medan jag läste. Jag får köpa lite fler böcker och göra läsningen till en mysig stund innan läggdags på kvällarna.  Efter boken och lite mat somnade han som en liten prins i sin säng. Han har varit så duktig de senaste kvällarna. Jag bäddar ner honom i spjälsängen, säger godnatt och sen går jag ut ur rummet och då somnar han helt själv. Mitt underbara barn, jag är så stolt över honom!



Första gången vi badar tillsammans i stora badkaret.

by Liha:

Hej!

Välkommen in till min webshop med handgjorda barnartiklar i textil. Adressen är http://www.byliha.cybersite.nu



Hälsningar

Lindha

by Liha



SKRIVET DEN: 2010-07-24 KL: 20:03:32 URL: http://www.byliha.cybersite.nu

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: