tvåtusentio nollett nollett


Gott nytt år med er, hoppas alla hade en trevlig nyårsafton. Själv hade jag en mysig kväll tillsammans med min fantastiska pojkvän och vi kom inte i säng förän 4 inatt. Kvällen började med tre rätters middag och lite fest hos några vänners bekanta. Vi åt och drack och hade det trevligt och vid tolv slaget gick vi ut i kylan och tittade på fyrverkerierna och skålade med bubbel, precis som det ska vara. Sen körde jag och Stefan ut till Ängelholm till en nattklubb som hade "stängd fest" och träffade några vänner, fram till halv 4 då vi begav oss hem igen.

Nu är det nytt år och allt vad det innebär. Mitt enda löfte är att jag ska ta hand om mig själv och göra saker jag tycker är roliga. 2010 kommer förändra mitt liv och det kommer bli ett fantastiskt år. Jag är lyckligt lottad som har så fina människor och så mycket kärlek i mitt liv. Det kommer bli ett händelserikt år och allt känns så rätt. Jag välkomnar 2010 med öppna armar och jag lovar att njuta av varje dag.




Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: