Thanks God its friday


Äntligen fredag och idag är det sista rycket med projektarbetet i skolan. Vi lär få sitta och skriva halva dagen men innan vi går hem ska allt vara inlämnat och klart så vi kan vara helt lediga i helgen. Efter skolan ska jag ta en fika och gå en runda på stan med Linda som också har en bulle i ugnen. Det skiljer bara 4 veckor mellan våra bebisar så vi kommer vara mammalediga samtidigt och det känns jätteskönt att ha en nära vän som går igenom samma saker som en själv. Vi ska bli riktiga lattemammor och gå och shoppa och fika varje dag, hihi.

Nu måste jag börja skriva lite på mitt arbete och äta frukost för tiden bara springer iväg på morgonen och jag ska ta bussen till skolan om bara 1,5 timme. Ha en bra dag!



Madelene:

jag vill se en magbild!



SKRIVET DEN: 2010-01-17 KL: 19:46:17 URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera nedan

« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: